Reference – Technický dozor staveb

 

Popis odborné
činnosti
ve výkonu


  • seznámení se s podklady, podle kterých se připravuje realizace stavby (projet, smlouvy, stavební povolení, vodoprávní rozhodnutí apod.)
  • kontrola, zda je stavební povolení (případě vodoprávní rozhodnutí) na celý předmět díla
  • převzetí staveniště od města (od sdružitelů finančních prostředků na provedení díla) a následné předání zhotoviteli díla včetně převzetí a předání vytyčení inženýrských sítí a zaručení zápisu o předání zhotoviteli do stavebního deníku a samostatného protokolu o předání a převzetí staveniště
  • protokolární odevzdání zhotoviteli základního směrového a výškového vytyčení (základních vytyčovacích bodů stavby v souladu s PD
  • dodržení podmínek stavebního povolení a opatření státního stavebního dohledu po dobu realizace stavby
  • kontrola zda realizační projektová dokumentace odpovídá dokumentaci pro stavební povolení
  • kontrola, zda jsou v realizační dokumentaci dodrženy parametry (např. plochy), podle kterých byly stanoveny ceny bytů
  • péče o to, aby zhotovitel systematicky doplňoval dokumentaci, podle které se stavba realizuje a eviduje, dokumentace dokončených částí stavby a dokumentace řízené i neřízené související se stavbou
  • předkládání požadavků na změny PD a dodatky s vlastním vyjádřením technickému řediteli společnosti
  • kontrola čerpání nákladů
  • kontrola věcné a cenové správnosti a úplnosti oceňovaných podkladů a faktur do výše SOD, jejich souladu s podmínkami smlouvy o dílo
  • kontrola všech těch částí dodávek, které budou dalším postupem výstavby zakryty nebo se stanou nepřístupnými se zápisem o těchto kontrolách do stavebního deníku
  • spolupráce s pracovníky autorského dozoru při zabezpečování souladu realizovaných dodávek a prací s PD
  • spolupráce s projektantem a zhotovitelem při vykonávání nebo navrhování opatření na odstranění případných vad projektu
  • sledování, jestli zhotovitelé provádějí předepsané a dohodnuté zkoušky materiálů, konstrukcí a prací, kontrolu jejich výsledků, požadování dokladů, k teré prokazují kvalitu ´vykonávaných prací a dodávek
  • sledování vedení stavebních a montážních deníků v souladu s podmínkami smlouvy o dílo
  • uplatňování námětů, které směřují k zhospodárnění budoucího provozu dokončené stavby
  • organizování a řízení pravidelných kontrolních dnů, pořizování podrobných zápisů z nich
  • hlášení a zajišťování odborného dozoru archeologických nálezů ve smyslu stavebního povolení
  • spolupráce z zhotovitelem při výkonu opatření na odvrácení nebo omezení škod při ohrožení stavby živelnými událostmi
  • kontrola postupu prací dle smlouvy o dílo, podle časového plánu stavby, upozorňování zhotovitele a technického ředitele na nedodržení termínu včetně přípravy podkladů pro uplatňování majetkových sankcí
  • kontrola rozpočtu zhotovitele v návaznosti na časový plán výstavby a plateb
  • příprava podkladů pro odevzdání a převzetí dokončené stavby nebo její části a organizační zajištění jednání o odevzdání a převzetí
  • kontrola odstraňování vad a nedodělků zjištěných při přebírání v dohodnutých termínech
  • organizační zajištění povinnosti investora při individuálním vyzkoušení a komplexních zkouškách
  • zajištění podkladů ke kolaudaci
  • zabezpečení pravomocného kolaudačního rozhodnutí včetně převzetí geodetického zaměření od zhotovitele
  • zabezpečení případného předčasného užívání stavby nebo její části
  • zajišťování uplatňování požadavků vyplývajícího z kolaudačního řízení
  • kontrola vyklizení staveniště zhotovitelem
  • účast při projednávání nadstandardů v bytech (dozor nad technickou proveditelností)
  • účast při projednávání případných změn dispozic bytů ( dozor nad shodou s PD pro stavební povolení)
  • spolupráce s pracovníky marketinku při předání bytů jednotlivým nájemníkům dle (odsouhlasených) nadstandardů nasmlouvaních mezi nájemníky zhotovitelem
  • zabezpečení změny stavebníka, změny stavby před dokončením
  • účast na schůzích bytového družstva budoucích nájemníků se spoluprácí družstva i marketinku
  • řádné pořizování záznamu ze všech jednání od přípravy po realizaci staveb v jednotné formě umožňující jejich vyhodnocení a další zpracování

 
  • územní řízení, stavení povolení
  • harmonogram STAVBY
  • založení a vedení stavebního deníku stavby
  • zaměření stavby, vytyčení stavby a staveniště
  • zařízení připojovacích bodu pro stavbu (elektro, voda)
  • vytyčení stavby samotné, polohy, rohy, výšky
  • asistence u výkopu základů, kontrola dle PD, kontrola základové spáry
  • ocel výztuž základových pasů, lež. kanalizace, prostupy základy pro přípojky in.sítí, hutnění – kontroly zápisy
  • příprava na základovou desku, hutnění, ocel výztuž dle PD, prováděny kontroly, fotodokumentace, zápisy
  • kontrola založení zdiva, měření, kontrola otvoru, zdění – kontroly zápisy
  • kontrola osazovaní překladů, příprava na stropní konstrukce
  • montáž stropů (převážně Merit), kontrola dle kladečského výkresu, kontrola a fotodokumentace ocel. výztuže, kontroly kladení vzpěr stropů, celkové kontroly s TDI před betonáží
  • kontroly založení zdiva v dalších NP
  • příprava a realizace subdodávek (administrace, rozpočty, SOD atd.)
  • kontrola a organizace všech subdodavatelů – zápisy nástupu na stavbu, BOZ atd.
  • kontroly všech prací PSV, kontroly a vyzvání na kontroly TDI do uzlových bodu staveb v HS
  • kontroly všech izolací (proti vodě, vlhkosti,tepelné), kontroly spojů prostupů dle výskytu radonu, kontroly kvality práce omítek, betonů, obkladů, sádrokartonů, podlah, dveří, kompletací ZTI, výplní otvorů a další práce spojené s výstavbou rodinných domů.
  • zajištění a koordinace s inženýrskými sítěmi k domkům, vjezdům, příjezdovým komunikacím.
  • kontrola stavu před dokončením, soupis vad a nedodělků, předávání stavby investorovi.
  • reklamace – řízení, místní šetření, posouzení

Zkušenosti
stavebně
výrobní



 

Zkušenosti
stavebně
administrativní


  • vedení oddělení klientských změn
  • zákazníkovy byl nabídnut rodinný dům v předem daném standardu, s tím, že si může volit dle vybraných pravidel jakýkoli jiný nadstandard.
  • např. : změny dispozic příček, elektro. vývody, izolace tepelné, ZTI rozvody, UT rozvody a kotel, ZTI zařizovací předměty, obklady a dlažby, povrchy podlah, dveře vnitřní atd. Vše muselo mít součinnost se stavbou , subdodavatelem, investorem a bez pochyby i stavebním řádem a normami.
  • stanovení a vypočet rozpočtu rozdílů cen „Standard“ – „Nadstandard“
  • obhajoba s investorem, odsouhlasení
  • administrace k výběrovým řízení subdodavatelů na dodávky požadované práce a materiálu
  • příprava smluv pro subdodavatele, konzultace
  • finanční analýza zakázek náklady – výdaje
  • příprava podkladů k fakturaci
  • zodpovědnost za BOZ firmy, reálně na stavbě i administrativně v kancelářích staveb
  • příprava dokumentace k ukončení stavby, zajištění zdárně kolaudace stavby
  • reklamace, evidence, administrativní vyřízení

Zkušenost se zákonem § 183/2006 Sb. o uzemním plánování a stavebního řádu

Dále tak s vyhláškou č. 137/1998 Sb. o obecných technických požadavcích na výstavbu.

Vyhláškou č. 501/2006 Sb., o obecných požadavcích na využívaní území, vyhláškou č. 503/2006 Sb., o podrobnější úpravě územního řízení, veřejnoprávní smlouvě a územního opatření. Něco málo ze správního řádu č. 500/2004 Sb.

Moje rozhodnutí je záměrem, pokračovat v mích zkušenostech v realizacích rodinných a bytových domů, pomáhat lidem, kteří si budou pořizovat nové bydlení s pomocí technika, který jim dokáže poradit, pomoc a vyřídit všechny záležitosti se stavbou spojené.

Jsme připraveni Vám pomoci. Pokud jsou naše služby pro Vás zajímavé, tak neváhejte nás nezávazně kontaktovat.


Poptat služby